Mediul privat, deși necriticat în paginile mele, poate avea și el mari hibe. Atunci când mă satur de reclamațiile scrise pentru mine, mai fac și pentru alții, nu strică un ban în plus. De data asta am făcut una moca pentru cineva. Locul acțiunii, o policlinică Regina Maria – îi știți pe aceia, nu le ajungi nici cu prăjina la nas, reclame la Tv.
Domnilor,
Am avut nevoie de un consult și o analiză. M-am programat online. Vizita la dvs. a fost făcută în timpul programului meu de lucru adică, a trebuit să mă învoiesc de la serviciu.
M-am prezentat pe … ora … în corpul …, conform programării. Funcționara dvs. mi-a spus că este greșit și m-a trimis în clădirea … M-am dus unde mi s-a spus dar, acolo m-au trimis înapoi. M-am întors și, după parlamentări, am izbutit s-o învăț pe funcționara dvs. pe unde sunt cabinetele medicale de specialitate. În sfârșit, am ajuns la cabinetul … unde nu era nimeni. Alte căutări. Desigur, totul cu banii înainte – poate fug sau refuz plata (ca la felinarul roșu).
Am fost trimis apoi la … cu documentele … Funcționarul mi-a spus că nu este nevoie de ele, că sunt pentru mine. I-am mulțumit și am plecat. Toată tevatura a fost, desigur, pe banii mei – învoit de la serviciu. Doar că, pe drum, m-a sunat funcționarul dvs. Îi trebuiau documentele cu care fusesem la el. Altă tevatură, foto pe WhatsApp, din nou foto fiindcă prima nu i-a plăcut.
Trebuia să primesc rezultatul pe mail până seara. Acest lucru nu s-a întâmplat. Specificul analizei este prelucrarea probei într-un timp cât mai scurt. Bineînțeles că mi s-au trezit suspiciuni pentru corectitudinea analizei. Cum nici a doua zi nu am primit mailul pentru care dădusem deja banii ca la felinarul despre care v-am mai scris, v-am vizitat din nou (… ora …). Am fost întâmpinat de o asistentă ??? Nu pot să vă spun sigur fiindcă personalul dvs. nu are ecusoane, nu știi cu cine vorbești, cui te adresezi. D-na asistentă ??? era plină de harțag, ofensivă. Am fost nevoit să ridic și eu tonul ca să așez relația pe un făgaș normal – eu eram clientul care plătea serviciul prost și scump pe care-l oferă clinica, client care suportă nervii asistentei. Într-un final, am aflat că se numește … (și la felinarul acela se folosește tot doar un nume de scenă).
Apoi a apărut, împăciuitoare D-na dr. … A promis că voi primi mail-ul. Dar analiza ar fi trebuit făcută într-un timp foarte scurt de la recoltare.
În sfârșit, m-am simțit în policlinica dvs. ca în cel mai jegos spital de stat. Probabil tot personalul dvs. are în CV o perioadă lungă lucrată în spitale de stat, poate nu-i salarizați corespunzător tarifelor pe care le percepeți și așteaptă ciubucuri, Nu știu. Este problema dvs. Eu îmi rezerv dreptul de a face publică istoria aceasta pe toate mijloacele media. V-aș da în judecată dar, ar fi mai mare daraua ca ocaua. Așa că mă limitez la publicitate.
Doar că, am și eu o problemă:
Cum îmi puteți dvs. garanta corectitudinea rezultatului?
Cu multă sinceritate,
Vă mai ofer un exemplu similar. Un prieten manifesta probleme cardiace. În sfârșit, după mai multe vizite medicale (contra cost), se ajunge la concluzia, pe care el o acceptă, că-i sunt necesare două stent-uri. Doar că, a trebuit să plătească operația și stent-urile înainte. Dacă l-ar fi omorât, pierdeau banii. Nu l-au omorât, a scăpat cu viață. Însă, în cursul operației, s-a constatat necesitatea a încă două stent-uri. Așa că, atunci când s-a trezit, prietenul meu a fost trimis la casierie să le plătească. Investigațiile pre-operatorii fuseseră întocmite în aceeași clinică privată scumpă (nu cea din primul caz). Primise și un gen de deviz în baza căruia plătise inițial. Finalul a fost fericit fiindcă se simte destul de bine.
Morala? Dai un ban da’, stai în față.
Foto: emag.ro.