Promoție

A trebuit să fac o plimbare prin mahala. Știam că mahalaua mea este plină de mașini de mașini, dar nici chiar așa.

Așadar, după câțiva pași, dau de căluțul cabrat, culoare roșie, clasică, parcată. După câteva sute de metri, alt căluț cabrat, un gri strălucitor, deosebit, decapotabil. Probabil, posesorul n-are cultură, degeaba ai căluț d-ăla, dacă nu e roșu. De data asta, parcat șmecherește, blocând o parcare și un sens de circulație al unei străzi înguste. Cred că posesorul se plimbase până acolo ca să bea un pahar cu apă de la cârciumă, așteptând să vină unul enervat întrebând „Care ești bă cu căluțul ăla?” și să răspundă el „Io„.

Numai că, ce să vezi! La mai puțin de un kilometru, alt căluț, în trafic.

De data asta, chiar a fost prea mult pentru mine. Am făcut imediat cale întoarsă.

Cum mă-sa, au avut ăștia promoție și eu n-am știut!

Foto: simaa.weebly.com.

9 comentarii la „Promoție

Lasă un comentariu