A3

Nu, n-am făcut încă autostrada aia. Cine știe cât o mai dura cu penuria corona. E vorba doar de Antena.

Zilele astea am avut o grămadă de treburi. A trebuit să petrec destul de mult timp în balcon, ceea ce nu mi se întâmplă de obicei. Și, știți cum e, ochii fură. Peste drum, ziua în amiaza mare, văd televizorul pe A3. În altă zi, de data asta m-am uitat intenționat, iar A3. Ei, când am văzut și a treia oară (orice fapt trebuie demonstrat de trei ori), ce credeți că am gândit? Niște …

Dar să-i lăsăm pe ăștia. Desigur, e mai bine să-ți cunoști dușmanii care, oricum, sunt preferabili prietenilor. Așa încât, blocat la domiciliu, când îmi fac zapping-ul Tv, nu-l omit niciodată pe Voiculescu. Am grijă doar să n-o fac niciodată la aceeasi oră, și să nu stau prea mult p-acolo, cine știe cine mă vede.

În seara asta, am avut plăcerea de a-l vedea pe Gâdea cu Cercel. Primul se străduia cu eforturi maxime să evite cuvântul Paști, ceea ce m-a amuzat grozav. Apoi, se străduia să scoată de la Cercel, de altfel pesedeu, o opinie care să indemne oamenii să iasă din case de Paști. Numai că, Cercel l-a contrazis constant, neținând cont de grimasele lui Gâdea și de clipitul des de enervare al acestuia. Scena a culminat cu citarea de către Cercel a președintelui privind înmormântările care ar urma unui Paști cu circulație aproape liberă. Credeți-mă, grimasele lui Gâdea, au făcut toți banii pe care nu i-aș da pentru el niciodată.

Am vrut să schimb, dar a urmat un interviu cu dragostea Mihaelei. Nu-l puteam rata. A3 anti-NATO, Gâdea anti-NATO, Prostănacu’ … N-am ascultat interviul, am urmărit doar grimasele celor doi actori, siliți să joace în altă piesă decât cea din ADN. A fost minunat.

Totuși, chiar credeți că a crescut în ochii mei vecinul?

gadea

53 de comentarii la „A3

  1. Dacă-ai face cum am făcut eu acum… iaca de se fac șapte ani de când am zvârlit televizorul pe geam și cinci de când am închis contul de fleicilabuci, îți garantez o pace interioară și-o tihnă cum nici n-ai visat!!!
    O să fii liber! Vei putea naviga pe internet acolo unde vei dori, când vei dori și vei discuta cu cine vei voi. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ohh da, am vazut aceleasi faze… Gadea parea ca unu pus pe patul lui Procust si Cercel parca facea numai contre, citand din Johannis la aproape fiecare fraza, dur, din topor, dar exact asa ca sa nu-i lase nici un loc unde respectivul sa o dea la intors. Cred ca Cercel nu va mai pupa A3 pentru o perioada buna, cel putin nu la Gadea.. A avut parte (Gadea) de umilinta suprema cel putin pana acum…

    Apreciat de 1 persoană

  3. OHHH DAAAAA.. Acolo am sesizat ca Gadea mai avea putin si il pufnea rasul cand spunea SECRETAR GENERAL ADJUNCT… N-am mai vazut atata aroganta si multumire de sine si repetare de RANGURI de ceva timp.. Geoana nu intelege ca el nu e altceva decat un carator de mapa, ca cineva trebuia sa ii faca si cafeaua sefului si probabil s-a remarcat de pe vremea cand era ambasador prin State…

    Apreciază

Lasă un comentariu