Dumnezeu cu mila

Da, asta înseamnă eliminarea restricțiilor sau a unor restricții din 15 mai. Înseamnă că statul încetează sau aproape încetează să ne supravegheze, lăsându-ne să ne descurcăm singuri. Într-un fel, este măsura maturității fiecăruia. Numai că, din păcate, sănătatea oricăruia nu depinde doar de atitudinea proprie, de modul în care se protejează singur. Depinde de o mulțime de alți factori, pe care nu-i are sub control. Depindem de procedurile furnizorilor de servicii și bunuri, de atitudinea oficialităților cu care venim în contact, dar mai ales, depindem de comportamentul celor dimprejurul nostru, apropiați sau complet necunoscuți.

Vom fi oarecum în vârful epidemiei de la noi. De aceea, problemele abia acum încep. Nici vorbă de relaxare, abia acum trebuie să fiți mai prudenți ca oricând. Abia acum începe greul.

Pentru cine afirmă că totul este doar o cacialma, vă anunț că în satul meu există cazuri și a fost cel puțin un mort, soacra fostului meu vecin. Înmormântarea s-a petrecut după cum ați auzit, sicriul era sigilat, nu pot băga mâna în foc pentru conținut. Vă mai anunț că autorul blog-ului euzicasa, care avea câteva postări zilnic tace de o lună, locuiește în SUA (cred). V-am avertizat că e groasă.

Și-acum, ce credeți? Meritați sau nu mila Lui? Oricum, ceea ce credeți nu contează. Sau, aveți încredere în sistemul medical romanesc?

Foto: monitorulsv.ro

15 comentarii la „Dumnezeu cu mila

  1. Am inteles de la titlu ca nu-i a buna. 😦 Eu insami am auzit intrebarea: ”stii tu pe cineva care este bolnav de coronavirus?” Apropo de persoane care au disparut brusc, eu insami sunt ingrijorata de o bloggerita din India, care posta zilnic, iar acum e absenta din 3 aprilie. 😦

    Apreciat de 1 persoană

  2. Asta i-am spus și eu lui Costică: Băăă! De-abia de-acuma-i bâza, mă! Până-acuma știai că ăl de lângă tine n-are de unde veni decât de-acasă și, dacă n-are vre-un incubator în bucătărie, n-are de unde să se fi procopsit cu mizeria, de-acu’ tot ce mișcă, râur, ramur, nu mai e frate cu rumânu’…
    😉

    Apreciat de 1 persoană

      • Exact.. Asta si trebuia facut. Oare de ce ne uitam in afara si copiem numai rahaturi iar cand e vorba de lucruri care pot avea consecinte cu adevarat grave, ne grabim sa ne aliniem Germaniei de exemplu. Avem noi puterea de reactie dar si resursele tarilor care au luat/sau au in vedere masuri de relaxare ? Noi care nici nu stim clar in ce stadiu al pandemiei suntem ? O economie nu-si revine CU OAMENI MORTI. Orice se poate inlocui, orice este revitalizat atat timp cat ai OAMENI.

        Apreciază

        • Aveți dreptate, tocmai v-am scris. Totuși, Germania a fost mai blocată decât noi. Dar sistemul lor medical s-a descurcat foarte bine față de al nostru. Adică șunt diferențe multe. Nu putem face o paralelă, oricum datele de care dispunem noi, nu permit o analiză serioasă.

          Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu