7 comentarii la „Dimensiunea răului

  1. Hristos le-a spus-o in fatza:
    „-tatal vostru este Satana!”
    -oameni ,vite si satane!
    (nu a fost nevoie de a le spune de 100 de ori „pune-ti masca”…….)
    „basarabia” este intradevar o groapa de gunoi etnic,
    au mai ramas putini etnici romani restul sint clisa;
    „miliardarul” plahotniuc acum 10 ani era cauta de russia,de ucraina,de moldova,
    se refugiase AICI,l-au intrebata fatucele cu microfonu
    -ce sinteti dvs????
    -eu sint EXTRATERESTRU!)

    de ce vorbim de ei cand ACUM dez-natzionalizarea Romaniei e un toi,
    vietnameji,”ucrainieni”,kurzi si restu gunoaielor par bine venite,
    animalelor le par bine venite,
    animalele nu au simt critic,simturile lor sint tocite,
    se intereseaza doar de ce baga pe gura si trag pe pula.
    problema nu e cu vitele ci cu satanele,
    e problema ta daca nu le recunosti si inca mai crezi intr-un rau abstractizat.

    „maxtor” nu si-a pus masca si a avut o pozitie „privilegiata”:
    -am privit satanele in ochi!

    Apreciază

  2. il cerceta o satana pe maxtor,
    satana venita din respublik maldovskayia s-a prins ca pronuntzia singurului cuvant spus
    nu e pronuntzie „ruseasca” din casa ma-sii unde si-a facut veacul satana:
    -satana aia de-a 2a si-a luat blestem!
    (jidoavk din groapa de gunoi a inteles ca maxtor nu e rus,nu are pretentia).

    Apreciază

    • Domnu’ maxtor, mă distrează uneori comentariile dvs. și, din motive cu totul personale, nu v-am impus restricții.😀 Vă rog pe amândoi, dacă-mi împărtășiți simpatia, să vă cenzurați nițel expresiile.😀

      Apreciază

Lasă un comentariu