O ce veste minunată!

Cui poți să-i acorzi întreaga ta încredere, dacă nu lui Lavrov?  A afirmat că, precum „pe vremuri, Napoleon și Hitler aveau scopul de a subjuga Europa – acum, americanii fac același lucru”. Deci America vrea să ne subjuge, Rusia este salvatorul Europei, al nostru, al tuturor. Pe Putin îl vom numi Eliberatorul și îi vom ridica statui la scara 2:1 și 3:1 (mai bine 3:1 – știți dumneavoastră de ce) la toate intersecțiile, în toate piețele. De fapt, America ne amenință cu bomba, nu Rusia (din același discurs). În sfârșit, îmi pare rău că pe Stalin nu l-a pomenit, poate data viitoare. Putin și poporul rus, libertate ne-a adus!

Toate bune și frumoase, doar că sufăr o mare dezamăgire. Eu am crezut, am sperat, că americanii ne vor doar pe noi, buricul traco-geto-dacic altoit de romani al lumii. Să-și mai pună o steluță pe steagul ăla al lor – steluța noastră, nu aia de pe vechea stemă comunistă, ci una ca și celelalte, exact la fel. Când colo, nehaliții de americani îi vor pe toți, la grămadă.

Păi, unde e dreptatea? În ce lume trăim? Câtă lăcomie, dom-le! Nu le mai ajunge! De ce nu se mulțumesc oare doar cu buricul? Poate nu l-ar mai supăra așa tare nici pe săracul Putin. Să-i ia Putin pe ăilalți!

Foto: amintiridincomunism.wordpress.com.

 

 

27 de comentarii la „O ce veste minunată!

  1. (au vrut sa-i ridice statuia tov. Stalin,
    de 100 de metri:ar fi fost tot timpul cu capul in nor!)

    -nu ati inteles:LIBERTATEA in Sovietele Unite Americane
    este DINCOLO DE STATUIE!
    (gagica aia shade ca mama tuturor parlitzilor,
    duceti-ii nemancatzii cu foamea-n gat,
    buboshii si leproshii,
    saraciile planetei,
    gramada cere varf!)

    -domnul Florin contesta imperializmul american???????????
    (a incercat Japonia acu 80 de ani….)

    Apreciază

    • Domnu’ maxtor sau celălalt (nu știu exact cu cine am onoarea), citiți dom-le cu atenție. Nu contest niciun imperialism, mai ales pe cel american. Singura problemă este că-l aștept să se manifeste dinainte de a mă naște, dar n-a făcut-o încă. Doar cel sovetic s-a tot manifestat. Nici pe ăsta nu-l contest, dar nu-l vreau.

      Apreciază

      • „ei s-au inteles din 3.3.1944”-colonelul Dogaru spune asta.
        -imperialistii americani s-au manifestat oficial la Yalta,
        uite ca acum au alte planuri de intelegere,pace,prietenie si prosperitate….

        Apreciază

  2. singurii de pe planeta care au tupeul jegos sa rada de bulgari
    au un singur superlativ:
    S.U.A!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    („bulgaroi cu ceafa groasa” era o figura de stil,
    nu bulgarii au ceafa groasa….mai ales grecoteii nu au „nas subtzire”,
    UNII DINTRE EI AU!)

    Apreciază

  3. -Hannah Robinsohn era rusoaik?!
    (era un fapt divers prin tramvai:
    o doamna bine,semana cu nina iliescu 1:1
    si o tziganca:scorul a fost devastator,
    fusese pusa in discutzie ROMANITATEA).

    Apreciază

  4. Florin
    3.3.2022 la ora 7:10 pm

    Doamna doctor nu știe ce vorbește. Eu iau zilnic de când a început războiul, și în afară de o amorțeală de la brâu în jos și gușa care mi-a crescut cu vreo 8cm de atunci, nu am absolut nimic. Așa a fost și cu ivermectina, să nu luăm, dar eu am luat și nu am avut nimic, ba chiar părul de pe coadă îmi e și mai des și mai pufos.

    (iodura,
    obligatoriu in sare de bucatarie;
    tizul dvs. e comic,
    macar.)
    (o fi vorba de doza dubla??????)

    Apreciază

    • Am văzut, mi-a fost lene să le traduc. Nu uitați că în Italia PC a fost de succes. Apoi, probabil că au fost canale care au pompat constant manipulări și demagogie. Acum se văd efectele.

      Apreciază

        • Italienii? Cu o migrație atât de importantă?
          Am cunoscut o italiancă plină de lovele pe vapor, în America de Sud. Era destul de în vârstă, măritată cu unul destul de mai în vârstă, trăia în Belgia. Mi-a spus că a avut-o pe una din Buzău care a avut grijă de maică-sa până a murit. Chiar păstraseră legătura (felicitări de sărbători). Am discutat ceva politică, nu mi s-a părut deloc anti-americana sau filo-rusa. Chiar dimpotrivă. Fără să atac eu subiectul, mi-a spus că știe prin ce a trecut România.

          Apreciază

        • Eu nu am cunoscut mulți, dvs. ați trăit între ei. Când cucoana asta mi-a spus de buzoiancă, am înghețat, m-am gândit la ce este mai rău. Cred că a sesizat, a intervenit foarte repede.
          În sfârșit, n-am cum să vă contrazic, știu care a fost situația PCI. Toți, vesticii și noi, ar fi trebuit, de mulți ani, să blocăm și să contracarăm propaganda. Nu s-a întâmplat asta.

          Apreciat de 1 persoană

  5. „Ministerul Sănătății, anunț despre consumul preventiv de iod: ”Poate provoca afecțiuni ale tiroidei””
    -consumul preventiv de I-O-D este obligatie legala in Romania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (ministrul sanatatii cel care functzioneaza sub juramant IAR S-A SPERJURAT
    asta inseamna 2 enuntzuri contrarii din aceeasi gura de satana cu functzie „executiva”)

    HG 568 05/06/2002 – Portal Legislativ
    legislatie.just.ro › Public › DetaliiDocument
    10 mar. 2009 · (2) Sarea iodată trebuie să conţină 30 mg iod/kg de sare, respectiv 50,6 mg iodat de … aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr.

    etc,etc,etc.

    Apreciază

  6. Deja Ucraina e plictisitoare… Hai cu Moldova si Georgia. Eu asta vreau sa vad. Soarta Ucrainei era jucata de mult… Eu vreau sa ii vad pe ”fratii nostri” DACA ii mai considera pe rusi ELIBERATORI, asa cum i-au considerat in 45. Atentie ! Toti moldovenii pe care i-am intalnit in Spania, Italia si acum in Londra, TOTI fara exceptie mi-au zis ca ei NU sunt ROMANI. Absolut TOTI. Desi, TOTI, erau in VEST cu pasapoarte romanesti. Eu sper ca Putin ii va integra FIX unde merita.

    Apreciat de 1 persoană

    • 1. Moldovenii doreau cetatenie europeana nu musai romana, pentru a le fi garantate drepturile esentiale.
      2. Putin se va integra curand in absolut.
      3. Ucrainenii, georgienii, moldovenii si in cele din urma rusii vor fi mandri ca sunt europeni, ca despre asta e vorba. Bunastare, securitate, toleranta, multiculturalism si progres, asta inseamna cetatenie si cultura europeana.

      Apreciat de 1 persoană

    • @Gaming in 4K
      -apropos de „toti dar absolut toti moldovenii”:
      pai maxtor a vazut basarabeni PE CARE MAXTOR NU-I CONSIDERA ROMANI!
      (nici basarabeni,nici moldoveni,nici ucrainieni,nici rusi,
      aia nu sint nimic!)
      era plin metroul prin Bucuresti cu D-AIA;
      sa mai lase gargara cu „radacini romanesti”,”fratzii nostri”)

      uite un roman adevarat 100%:

      youtube: Alexei Sârbu: Comuniştii nu vor să spună civilizaţiei adevărul…clipul in ROMANESTE a fost dat jos,
      intre timp.

      mah Gaming in KKK:
      -nu e treaba lu maxtor cu ce „moldoveni” te anturezi TU!

      Apreciază

Lasă un comentariu