Scelerații

Vă aduceți aminte de ceașcă? Ce mare erou, ce poze cu animalul ținut ca să fie împuscat, ce satisfacție manifestă cele două javre privind ursul. Nu și-a făcut poză cu țăranii pe care i-a împuscat la Vadu Roșca, dar au supraviețuit martori. Nu mai este cazul acum cu martorii – orice faci este imortalizat pe veci. Dar, dacă ai Butonul, poți distruge și vecii-vecilor.

Două zile după postarea paginii Ieșirea, am ascultat comentariile unui fost șef MI5 făcute în același sens. De fapt, amenințarea și ieșirea sunt cele două elemente principale ale unei asemenea negocieri – avantajele și dezavantajele, șantajul (în fond, este un mic șantaj). Cam așa decurg negocierile între niște oameni normali – adică unii care au limite, acceptă un pic de logică, acceptă niște norme. La fel este discuția cu precupeața de varză, la fel ar trebui să fie între două țări precum Rusia și Ucraina.

Numai că, în situația de față, avem de-a face cu o hienă turbată care nu mai ține cont de nimic – spitale, copii, civili sau militari, rusi sau ucrainieni, reguli și legi internaționale, tribunale. Nimic nu mai există. El, nebunul, este legea. Trăiește într-o lume proprie, joacă într-un film care rulează doar în mintea lui bolnavă, în care el este Stalin, Hitler și Războinicul luminii în același timp, personajul de neînvins. Mai nou, duce și o cruciadă. Este singurul tip de om care ar accepta să i se producă asemenea poze. Problema este că un asemenea specimen are butonul care reprezintă pericolul apocalipsei pentru omenire.

Revenind, unui asemenea psihopat trebuie să i se ofere o ieșire, care să-i liniștească patologicul ego. Până-și găsește propriul Ilici Iliescu care să-l lichideze, trebuie liniștit. Ăsta este clenciul unei bune negocieri.

Foto: newsweek.ro, hotnews.ro, click.ro, monitorulexpres.ro.

26 de comentarii la „Scelerații

  1. „Scelerații” e un titlu nimerit:
    -dl. Florin dupa 78 de ani (incepanind cu 1944….) chiar nu intelege ce i s-a intamplat,
    dumnealui si familiei?
    -intradevar, sxcehleratzii sint de vina dar nu sint numai pwolifricii bagati la inaintare,
    ceausescu inclusiv,
    dl. Florin sa incerce si cealalta paradimga NE-OFICIALA,
    dl. Florin sa presupuna ca de fapt Saul Bruckner (Silviu Brucan) era seful lui Soros!
    (EI ne-au inversat scara valorilor,
    imtelegem ca EI se prezinta in fals)

    https://www.academia.edu/33461950/Ion_COJA_Protocoalele_Kogaionului_HOLOCAUSTUL_DIN_ROM%C3%82NIA_

    (PDF) Ion COJA – Protocoalele Kogaionului (HOLOCAUSTUL DIN …
    http://www.academia.edu › Ion_COJA_Protocoalele_Kogaionului_HOLOCAUST…
    Ion COJA – Protocoalele Kogaionului (HOLOCAUSTUL DIN ROMÂNIA) … Al doilea război mondial a fost pus la cale de către marele kahal în America, …

    (cica un ” mare intzelept protocolar ” poza acum ceva vreme in simplu administrator al unui cimitir,
    tot pe situ dl. Coja.)

    „Ana Pauker si cu Dej….”
    -romanu e atat de prostanac,credul ca un copil mic
    nu se intereaba „unde i-a cazut buricul/preputzul” lu Hannah Rabinsohn…..
    (preputzu’ lu Pauker,bre,nu lu Dej;
    gh.-gh. era doar pwolifriciul bagat la inaintare;
    paradigma 11.02.1953-ruperea relatiilor diplomatice urss-izrael-5.03.1953 moartea sceleratului prin otravire
    spune multe,
    uite PUNTEA MAGARILOR,
    asta inseamna paradigma!

    -ce spuneati de Marele Scelerat?

    Apreciază

  2. mai e si teoria lui maxtor:
    oameni,vite si satane,
    astia sint bipezii.
    satanele,copii lui Satan credem ca efectiv il aud in capul lor
    poate doar cum unii schizofrenici aud voci;
    vitele?!
    -probabil 99,9% ,
    iarta-i Doamne ca nu stiu ce face!
    (vite in sens de goyim,
    isi prostitueaza sufletul pentru 2 bani)

    Apreciază

  3. nu e gresala de exprimare:
    „vita” nu stie ce face Satan cu sufletul ei,
    ca la curve;de aici si legatura multi-milenara cu vrajitoria,mai nou cu „vampirismul energetic”,
    aceeasi posesie demonica.sa de primul cu piatra in vita cel fara de pacat,
    de ACEL pacat.

    Apreciază

        • S-ar putea să fie doar niște oușoare. Până nu le cântăriți, n-aveți de unde ști cât de bărbat este piticul.🙂
          Mă refeream la paralelismul cu ceașcă. Dar mai am loc de desfășurare.

          Apreciază

        • OK, ați reușit să mă amețiți, dar nu aveți un merit foarte mare. Sunt răcită, cu nasul înfundat și mi-e greață, deci juma din amețeală de la asta mi se trage. 🙂 N-am Corona, m-am testat. Anyway, da, ziceam că ăla care l-ar executa pe Putin ar trebui să aibă curaj, nu glumă. Curaj gen femeia aia care a venit cu afișul Jos războiul! la știri, în direct. Apropo, se mai știe ceva de biata femeie? (întreb pentru că nu mă uit la știri, am aflat întâmplător despre ea. Cred că va intra în istorie pe picior de egalitate ce Ecaterina Teodoroiu). Come to think of it, poate persoana care-i va veni de hac lui Putin va fi femeie. 🙂

          Apreciază

        • Amețită sau nu, am scos de la dvs. cel mai lung comentariu de până acum.🙂 Asta-mi face o deosebită plăcere, și i-ați presărat și picanterii.
          Și mie mi-a plăcut femeia aia, curaj autentic, dacă e real și cred că e. Ambasada Franței i-a oferit refugiu, dar l-a refuzat. Presupun că speră ca nebunul să n-o mai ducă mai mult de un an. Un om care face un asemenea gest, trebuie să aibă și ceva vanitate (fie ea și ET) – mie un an mi se pare un preț corect.
          Cine scoate cânele dacă sunteți bolnavă?🙂

          Apreciază

        • Probabil comentariile mele sunt scurte pe site-ul dvs. pentru că nu mă pricep la politică. Deși, la drept vorbind, când m-a împiedicat pe mine vreodată asta să-mi dau cu părerea oricum. 😀 Luati-o ca pe un compliment. Consider site-ul dvs. important… v-am mai spus, mi-ar plăcea să-l citească cât mai multă lume – și nu prea îmi arde de bancuri când lucrurile sunt atât de grave.
          Cățelul săracu nu mai este de vreo 10 ani. Nu am pe nimeni de plimbat, dar tot o să ies puțin. Ideea de a sta în casă 48 de ore imi repugnă.
          Știrista a refuzat azilul politic sau a fost ”convinsă” să-l refuze? Probabil vom afla la un moment dat.
          Cât despre picanterii, azi dimineață a fost prima zi fără temperatură, așa că nu pot da vina pe starea mea pentru limba slobodă. 🙂 Dar oricum ai spune-o, cel care o să-l elimine pe Putin va avea ceva sânge în instalație, nu glumă!

          Apreciat de 1 persoană

  4. @jo
    (johanna,pap,shut-up!)

    -sa-ti spuna maxtor ceva de „femeia cu protesctu”,
    spre meritul ei, care o fi ala:
    -aia e etnica jidoavka
    („meritul” e ca era DINTRE EI,
    truditoare la PROPAGANDA;partea cu etnia e meritul lui maxtor,
    pai ce,
    russia today e altfel decat cnn & bcc,
    DE UNDE SI PANA UNDE?!)

    Apreciază

  5. GATA!
    -cica s-a dat drumu in Romania liber la ARBIDOL,
    produs si in Ucraina!
    (urmeaza injectii cu arbidol?)
    (cat s-a mai luptat gigi becali pt. arbidol,
    arbidol pentru Popor!)

    Apreciază

  6. Putin va esua absolut lamentabil… Am avut ocazia sa vorbesc cu un british ceva trecut de 50 de ani, care parea sa cunoasca foarte bine atat istorie, dar mai ale sa prezinte lucrurile cu mentalitatea omului care e constient si de prezent. A zis ceva foarte frumos : orice ar fi, NOI vom supravietui, el insa, ACUM, si-a trimis poporul si economia, cu 50 de ani in urma.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu