Totul se plătește

Nu, nu este vorba despre romanul polițist al lui Chase. Între timp, am aflat și despre un film cu cabotinul Piersic și mi se pare o blasfemie folosirea acelui titlu. Discutăm însă despre mizerii și plăți dâmbovițene.

Sper că v-o mai aduceți aminte pe Rovana (aceea cu chiloțeii în vânt, v-am pus altădată poza). Și-a scuipat bojocii strigând lozinci suveraniste la meeting-ul lui dracnea de la Iași. Și astăzi vă reprezintă cu cinste la Bruxelles deși nu s-a mai auzit nimic de ea de când a plecat acolo. Fiți liniștiți, tot nu a învățat vreo limbă străină. Fusese propusă de peeseedee comisar la ceva. Doar că propunerea a fost refuzată (răii ăia). Care credeți că a fost susținerea Rovanei privind postul – a înaintat un document cu cheltuielile ei pentru a ajunge europarlamentar. Ar fi făcut chiar și împrumuturi bancare. Niște costuri bizare în care oricine înțelegea șpagă. Dar ea dorea recuperarea.

Ieri a apărut o înregistrare cu o parlamentară aur spunând că pretențiile lui Gică sunt pe la un milion de euroi pentru locul la europarlamentare. Sigur, au mai fost scandaluri legate de veniturile și cheltuielile lui Gică. Probabil că musca de pe căciula celorlalți este foarte mare și nimeni nu și-a dat interesul să afle. Și așa va fi și acum.

Mai umblă zvonuri despre un milion de euroi dați de un primar de mahala lui Bulibașa pentru reprimirea în peeseedee plus alte milioane la partid în schimbul susținerii. Dar mai are destul pentru plăți adiționale.

Pentru mine, este evident că Bulibașa al treilea n-o înghite pe Fii-rea, o percepe ca pe un concurent periculos. Totuși, până la urmă, a propulsat-o candidată. Înțelegeți ce potențial financiar are clanul Fii-rea – Pandele? Înțelegeți în ce afacere profitabilă poate fi transformată o primărie dacă încape pe asemenea mâini de gospodar?

Dar nu numai ei profită, ci toată gașca pe care o coagulează. Credeți că vorba aceea cu rechinii imobiliari era doar o metaforă? Vă dați seama câți bani sunt în joc și ce se mai finanțează cu ei?

Am comentat anterior că cei doi, Fii-rea și Piedone, nu pot coexista. Ar fi pierzător pentru amândoi, mai ales, pentru mafia din spatele lor (aceeași), situație inacceptabilă. Eu am considerat că cel mai dispus la compromisuri este Piedone. Desigur, compromisuri extrem de avantajoase, pe bani mulți, fiindcă totul se plătește.

Deja Bulibașa a trecut la acțiune:

„Fac un apel la un prieten de-al meu, la un prieten de-al fratelui meu, cunoștință de peste 30 de ani, Cristian Popescu Piedone. Cred că în viață trebuie să ne așezăm la masă, să nu avem orgolii și să reușim să construim ce este cel mai bine pentru București.”

Ei, tare sunt curios ce făcură cei trei acum peste 30 de ani – Bulibașa, frate-su, Piedone. Este chiar perioada tulbure din CV. Piedone era chelner. Ce-or fi fost ceilalți doi? Ceterași? Revedeți poveștile lui Vanghelie, garantul tuturor, din care rezultă că Piedone se ocupa, de fapt, cu furtișaguri. Acum, nu se mai ocupă cu d-astea?

A venit și răspunsul lui Piedone:

Conducerea partidului mă susține și eu nu mă retrag. Cine să mă retragă? În partidul la care sunt președinte eu sunt factor decizional. E exclusă retragerea mea”,

Desigur, omite intenționat că partidul despre care vorbește este unul de buzunar și nu este buzunarul lui.

Eu îmi joc cariera și și-o joacă și băiatul meu. Familia Popescu nu a trăit niciodată din politic. Dacă Piedone va pierde, își va crește nepoții și se va bucura de viață. Din ce trăiesc? Dinainte de ’90, familia mea deține câteva restaurante.„😀

Nu mi-am putut stăpâni râsul la aceste minciuni. Sublinierile îmi aparțin. Dar subliminal, Piedone transmite că decizia e a lui, totul se plătește și are un preț. Îl va mai fierbe pe Bulibașa câteva zile, apoi îi va spune prețul. Noi vom afla doar aparențele, dar vom putea bănui rezonabil dedesubturile. Varanul Felix va fi parte a negocierilor.

De cealaltă parte, Bulibașa preferă un dușman apropiat decât unul incontrolabil. Apoi, Piedone speră să ducă interlopii la președinție. Același lucru și Bulibașa – conflict de interese. Piedone chiar a insinuat că l-ar putea face președinte pe Bulibașa cu votanții lui.🙃

Pe de altă parte, Fii-rea are o fixație, că Nicușor i-a furat primăria, primăria ei, și a concediat Godeii care au ajuns să trăiască din banii bătrânilor din azile. O fixație similară are și Cârlanul, inițial pe Băse, ulterior deplasată pe Iohannis. E un fel de epidemie la peeseedee, și Bombo a avut-o. Fii-rii, fixația i-a generat o încrâncenare, i-ați citit-o toți pe fața operată, o vexare permanentă a vocii. Ea nu cred că este în stare să cedeze. Un singur om ar putea-o convinge în acest sens – Varanul Felix.

Așadar, eu cred că Fii-rea va câștiga prima competiție, cea cu Piedone. Și vă mai divulg ceva – Fii-rea pierde în fața lui Nicușor.

Foto: facebook.com.

Bonus: Fii-rea în epoca TVR (wowbiz.ro):

34 de comentarii la „Totul se plătește

  1. Fii-rea si Piedone pot coexista dar la primarii diferite (sector si generala). Pb lor e cine e ala mai prost ca sa ia osul mai mic. Se pare ca celor din spatele lor le este foarte foame si nimeni nu accepta osul cel mic.

    In alta (dez)ordine de idei, nu stiu ce te mana-n lupta de ai ramas fixat/blocat (ca Gadea) pe acest subiect cu primaria din Bucale.

    S-a redeschis dosarul cu mimeriada si tu nimic….🙃, pai e frumos? 🤣🤣🤣🤣 L-ai uitat pe.Iliescu?

    Americanii au aprobat ceva si trimit niste colete in Ucraina si tu nimic ….. 🙃, pai e frumos? 🤣

    Apreciat de 2 persoane

  2. @Florin – După ce-l puneti de Dan Nicusor primar, sper că vă veti ocupa un pic si de președinție pentru a fi siguri că vom avea persoana optimă/optimală (si nu ne vom trezi naiba cu vreun puric iesit ca paduchele în frunte). Nu stiu pe cine veti pune presedinte, dar merg pe mâna d-voastră, fiindca păreti pesonaj serios si de încredere. 🙂 Profit de ocazie pentru a vă ura la multi ani cu ocazia Floriilor pe care presupun ca le veti sarbatori cum se cuvine, în aturajul potrivit (nu ca la blog). Florii fericite d-le Florin!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu